مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

دانلود نرم افزار خبرخوان Snarfer

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ق.ظ

شما به کمک Feed می توانید از تغییرات سایت ها بدون مراجعه به آنها با خبر شوید

اسنارفر
با بکارگیری این نرم افزار شما قادر هستید تا با قرار دادن نشانی فید یا آر اس اس سایت ها و وبلاگهای مورد نظر از آخرین مطالب و پستهای به روز شده آنها آگاه شده و به صورت آفلاین به بررسی و مطالعه آنها بپردازید. معمولا نشانی فید یا آر اس اس ( feed , Rss ) وبلاگها و یا سایتها با آیکن 
  و    مشخص می شود.
پس از دانلود و نصب نرم افزار فوق ، آدرس فید یا آر اس اس وبلاگهای مورد نظر را به نرم افزار بدهید ، سپس هر با به اینترنت متصل می شوید نرم افزار را اجرا کنید.
این نرم افزار بطور خودکار آخرین پست ها و مطالب وبلاگهای مورد نظر و علاقه شما را در خود ثبت می کند.سپس می توانید حتی در موقع قطع ارتباط با اینترنت ، یعنی در حالت آفلاین به آن پست ها و مطالب دسترسی داشته باشید و در فرصت مناسب به مطالعه آنها بپردازید.
با این نرم افزار دیگر نیازی نیست که مرتبا به وبلاگهای دوستان و مورد علاقه هایتان سربزنید. این نرم افزار شما را از بروز شدن آنها آگاه می سازد.


مطالب مرتبط



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۶
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی