مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

معرفی کتاب: برندسازی نامزد انتخاباتی

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ق.ظ

مارکتینگ‌نیوز- کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی تالیف لیزا اسپیلر و جف برگنر و ترجمه‌ی رسول بابایی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

 

کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی- استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در انتخابات- تدابیر و راه‌های رفته‌ی کارگزاران تبلیغاتی و رسانه‌ای را معرفی می‌کند که در قالب کمپین سیاسی منسجم توانستند کاندیدایی گمنام را به مردم بفروشند.

 

در غرب به‌ویژه کشورهایی نظیر امریکا سالهاست یک گزاره در دنیای سیاست قابل استناد و پذیرفته ‌شده است. برای فروش رئیس‌جمهور به مردم باید همان روشهایی را برگزید که کالا یا محصولی نظیر تاید را به مردم می‌فروشید. 

 

در ادامه بخشی از پیشگفتار کتاب را می‌خوانید:

 

«باوجود تمامی پیشرفتهای صورت گرفته در مباحث برندینگ تجاری و اقتصادی، ادبیات برندینگ سیاسی و انتخاباتی همچنان نوپاست و به اندازه‌ی سایر رشته‌های علوم بازاریابی گسترده نشده و توسعه نیافته است.

با این حال کتاب "برندسازی نامزد انتخاباتی" از جمله آثاری است که بخوبی بازتاب‌دهنده‌ی آخرین تجارب موفق عملی در زمینه‌ی برندسازی سیاسی است و نشان می‌دهد چگونه یک فعال سیاسی در کارزار انتخاباتی قادر به برندسازی از خود و یا بدست آوردن سهم بیشتری از بازار رای‌دهندگان خواهد بود.

این کتاب اگرچه با نگاه به فرایند برندسازی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده نوشته شده اما قوانین و قواعد و ضرورتهایی را می‌گوید که در بستر هر نظام فرهنگی ارزشی و هر بازار سیاسی و انتخاباتی می‌توانند به مثابه کلیدهای طلایی دستیابی به موفقیت برای کاندیداها مطرح باشند. اینکه چگونه "برند یک کاندیدا" خلق می‌شود و آموزه‌های بازاریابی سیاسی مدرن می‌توانند مسیر لازم برای خلق یک موفقیت بزرگ را هموار نمایند.»

 

فهرست مطالب کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی به شرح زیر است:

 

فصل اول: وعده‌ها، وعده‌ها

فصل دوم: برندی کاملا جدید

فصل سوم: کاندیدا به مثابه‌ی آفتاب پرست

فصل چهارم: گفتاری نرم و برخورداری از یک استراتژی چندرسانه‌ای

فصل پنجم: پول را به من نشان بده

فصل ششم: تداوم مدیریت برند در حکومت

خاتمه: نگاهی به پس...نگاهی به پیش

 

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی