مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ب.ظ

ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

هیچ کس از اثر موثر اینفوگرافیگ ها بی خبر نیست! همون داده های تصویری که امروزه اکثر وبمستران و افراد به جای نوشته های پست ها از اونا استفاده میکنن. قطعا اطلاعاتی که در یه مدت زمان کوتاه توسط یه تصویر یا اینفوگرافیک منتقل میشه ، صدسال توسط نوشته انجام نمیشه! اینفوگرافیک ها حالت های خشک و بی رنگ و روی متن ها رو درهم شکستن ، اطلاعات بهتری رو انتقال میدن و با کاربران صمیمی ترن! به همین دلیل میخوام تو این پست ۶ ابزار عالی برای ساخت اینفوگرافیک رو خدمتتون معرفی کنم

 

۱- visual.ly

سایت Visual.ly یه سرویس عالی برای طراحان و اهالی و متخصصان اینفوگرافیکه که مرجعی رو برای ساخت و انتشار اینفوگرافیک های جذاب فراهم کرده. می تونید تو این سایت با Infographic های دیگر طراحان آشنا بشید و اونها رو به اشتراک بگذارید. حتی می تونید با استفاده از رابط کاربری اون و با الهام گرفتن از اینفوگرافیک ها دیگه ، یه اینفوگرافیک زیبا و سفارشی برای خودتون بسازید و اون را در همین سایت با دیگران به اشتراک بذارید. در کل میشه از این سایت با عنوان شبکه اجتماعی اینفوگرافیک ها یاد کرد!

visual.ly

visually 450x449 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۲- infogr.am

سایت اینفو.گرام یه سایت مبتنی بر وب و فوق العاده ست که با تم کاربردی و ابزارهای رایگان و عالی که در اختیارتون قرار میده ، امکان ساخت اینفوگرافیک های قشنگ و جذابی رو براتون فراهم میکنه:

infogr.am

infogram 450x305 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۳- venngage.com

سایت Venngage یه ابزار آنلاین برای ایجاد و انتشار Infographic های شماست که با رابط کاربری اون می تونید اینفوگرافیک های تعاملی و زیبایی رو به صورت سفارشی بسازید و اون رو تو وبلاگ یا وب سایت خودتون و با مخاطبانتون به اشتراک بذارید.

venngage.com

vengage 450x524 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۴- piktochart.com

این سایت فوق العاده یه ابزار مبتنی بر وب برای ایجاد اینفوگرافیک های رایگان ، پولی سفارشی و… ست که توش میتونید با دراگ اند دراپ یا همون کشیدن و رها کردن خودمون اینفوگرافیک های زیبایی بسازید و اونا رو در جاهای مختلط استفاده کنید. خروجی این ابزار تصاویر با فرما JPG و PNG هست. ولی اگر از نسخه رایگانش استفاده میکنید ، یه آرم کوچیک از این سایت تو گوشه اینفوگرافیکی که میسازید میاد!

piktochart.com

pictochart 450x383 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۵- easel.ly

این هم مثل اون چهارتای دیگه یه ابزار فوق العاده خوب و مبتنی بر وب هستش که میتونید انواع اینفوگرافیک رو به صورت رایگان و با فرمت JPG توش بسازید icon smile 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

easel.ly

Easel ly 450x308 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۶- vizualize.me

وب سایت Vizualize.me این امکان رو به شما می ده تا با استفاده از ویژگی های خوب اون بتونید رزومه آنلاینی زیبا و سرگرم کننده رو در قالب یه اینفوگرافیک تصویری برای ارائه به کارفرمای خودتون بسازید.
کار با Vizualize راحته و تنها با اتصال به حساب کاربریتون در شبکه اجتماعی لینکدین می تونید تو کمتر از چند دقیقه یه رزومه گرافیکی زیبا تهیه کنید. اگر هم حساب لینکدین ندارین، با ساخت یه حساب در Vizualize میتونید رزومه های آنلاین خودتون رو بسازید.

می توانید نسبت به تغییر رنگ آمیزی ، نمودارها ، فونت های اینفوگرافیک رزومه تون اقدام کنید و یا از تم های مختلف موجود استفاده کنید. آخرسر هم می تونید رزومه تون رو به صورت PDF خروجی بگیرید و یا تو شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید.

vizualize.me

Vizualizeme 450x300 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

Data Visual

1

جدای همه این ابزار ها، دیتا ویژوال دقیقا برای حل مشکلات طراحان اطلاعات ساخته شده است. هم اکنون نسخه ی بتای این برنامه به اتمام رسیده و در حال حاضر استفاده از آن به روی عموم باز است. ویژگی های اصلی دیتا ویژوال، طراحان را از قالب بندی های تکراری راحت کرده و فرمت های خروجی که در اختیار آن ها می گذارد، در برنامه های دیگر به راحتی قابل ویرایش هستند. از دیتا ویژوال هنگامی استفاده کنید که می خواهید حس زیبایی شناسی را در نمودارهایی به تعداد زیاد لحاظ کنید.

[videojs mp4=”http://cdn.digiato.com/visualization1.MP4″]

 

RW

rw

رویکرد اتخاذ شده توسط ... هم برای طراحان فوق العاده است. این یکی برای ایجاد تصاویر داده ای پیچیده تر مناسب است، و فرمت هایی به شما می دهد که برای ویرایش های بعدی در دیگر ابزار های طراحی راحت باشند. کدهای RAW توسط اعضای انجمن برای توسعه بیشتر قابلیت هایش در آینده، نوشته شده است. در حال حاضر تنوع های قابل توجهی در انواع تصویر سازی های پیچیده دارند که برای خیلی از موارد قابل استفاده است.از نمودار های موزاییکی ورونوی گرفته تا نمودار های شش ضلعی نقشه های گرمایی. Raw را در جاهایی استفاده کنید که بهتصویر سازی های پیچیده نیاز دارید، آن هایی که ساختن شان معمولا مشکل است.

[videojs mp4=”http://cdn.digiato.com/visualization2.MP4″]

 

Infoactive

کیک استارتر تبدیل به مکان محبوبی برای ارائه ایده های نوین شده است، از جملهابزار های خلق اینفوگرافیککمپین اینفواکتیو هم اکنون در این سایت به پایان رسیده و این برنامه ی عالی برای ساخت اینفوگرافیک های تعاملی سفارشی ارزان را آماده کرده است که اینفوگرافیک هایی با طراحی آبرومندانه خلق می کند. اگر نمی خواهید از نرم افزار های طراحی استفاده کنید و یا یک طراح حرفه ای برای اینفوگرافیک تان استخدام کنید، از این ابزار استفاده کنید. ماوس خود را روی تصویر زیرین ببرید تا کارایی فوق العاده اش را ببینید.
Make your own infographics at Infoactive.

Visage

3

ویزج، پاسخی است که  Column Five Media به خلق اینفوگرافیک و گزارش های بصری برای نمودار های سنگین می دهد. این ابزار تجسم داده هم اکنون در نسخه ی بتای خود عرضه شده و به زودی نسخه عمومی آن نیز به بازار خواهد آمد. اگر شما برند بزرگی هستید که نیاز به خلق حجم عظیمی از اینفوگرافیک ها و گزارش های دیداری برای برندتان دارید، از ویزج استفاده کنید.

[videojs mp4=”http://cdn.digiato.com/visualization3.MP4″]

 

Plotly

4

تعامل چیزی کاملا ارزشمند است. و مثل همه پلاتلی هم این را خوب می داند. ابزار های آن طراحی فوق العاده و منعطفی در اختیار شما می گذارد، به همراه ایجاد تعامل در هر نمودار. از پلاتلی هنگامی استفاده کنید که نیاز به نمودار تعاملی قابل درج (embeddable) دارید و می خواهید که این نمودار با استایل و سبک برندتان نیز، هماهنگ باشد.

[videojs mp4=”http://cdn.digiato.com/visualization4.MP4

http://myp30.ir/%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81/

http://digiato.com/article/2014/08/05/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-5-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۱)

سلام. از مطالب ارائه تشکر می کنم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی