مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

پیام‌های اقناعی فرآیند تأثیرگذاری

نویسنده : ویلیام ال.بنوا و پاملا جی. بنوا
ناشر : سروش مترجم : مینو نیکو، وازگن سرکیسیان
قیمت : 40000 سال انتشار : 1390
نوبت چاپ : اول تعداد صفحه :


http://www.iribresearch.ir/ketab_online/book/136.pdf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۹
hasan sabilan ardestani

ارتباطات اقناعی

نویسنده : اتولر بینگر
ناشر : مرکز پژوهش و سنجش افکار مترجم : علی رستمی
قیمت : 12000 سال انتشار : 1376
نوبت چاپ : اول تعداد صفحه :


http://www.iribresearch.ir/ketab_online/book/214.pdf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۷
hasan sabilan ardestani

روان شناسی شایعه

نویسنده : جی.دبلیو.آلپرت و لئو پستمن
ناشر : مرکز پژوهش و سنجش افکار مترجم : ساعد دبستانی
قیمت : 3200 سال انتشار : 1374
نوبت چاپ : دوم تعداد صفحه :



http://www.iribresearch.ir/ketab_online/book/218.pdf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۵
hasan sabilan ardestani
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۲
hasan sabilan ardestani
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۹
hasan sabilan ardestani
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۷
hasan sabilan ardestani
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۳
hasan sabilan ardestani

اقدام پژوهی در تبلیغات

با نگاهی اجمالی به جزوات موجود در خصوص اقدام پژوهی در تبلیغات، مشاهده می شود که اغلب روش تحقیق پیمایشی به جای اقدام پژوهی تدریس می گردد در صورتی که هرچند اقدام پژوهی جزو روش تحقیق محسوب می‌شود اما با روش های موجود فاصله زیادی دارد.

در روش های پژوهش موجود محقق در صدد توصیف، تبیین و یا رابطه متغیرهای تحقیق است در صورتی که اقدام پژوهی درصدد بهبود یا تغییر فرایندها است؛ فرض نمایید در تحقیقی خواسته شود رابطه بین تبلیغات و میزان فروش محصولی بررسی شود در این تحقیق با استفاده از اطلاعات ثبتی میزان فروش و مقایسه آن با دو زمان قبل و بعد از انجام تبلیغ، می‌توان به تأثیرگذاری تبلیغات و رابطه علت و معلولی آن پی ببرد. اما شرکتی عمل تبلیغات رآ انجام داده است و میداند تبلیغات رمز اصلی بازاریابی و فروش است اما مشاهده می کند که تبلیغات انعکاس یافته افزایش فروش را به همراه ندارد و با بررسی انجام شده ضعف در اجزای دیگر ارتباطات یکپارچه بازاریابی نیز مشاهده نمی‌شود. لذا در این شرایط ضعف در خود تبلیغات دیده می‌شود در این وضعیت باید فرآیند تبلیغات مورد بازنگری قرار گیرد تا بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد. اقدام پژوهی در حقیقت فرآیند تصحیح این روند تبلیغات است.

در اقدام پژوهی به بررسی اجزا و عناصر تبلیغات پرداخته می‌شود تا نقاط ضعف پیدا شود و یا اینکه با عنایت به لزوم خلاقیت در تبلیغات و عادی شدن آن برای مشتریان می بایست فرآیند ایجاد خلاقیت در تبلیغات را اجرا کرد که انجام این اعمال در حیطه  توانمندی‌های منحصر به فرد اقدام پژوهی است که در این کتاب به آن پرداخته خواهد شد.


عنوان کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات

نویسنده: دکتر حسن سبیلان اردستانی

سال نشر: بهار 96

قیمت: 12000 تومان

محل پخش: میدان انقلاب، خ کارگر شمالی، نرسیده به نصرت، کوچه عروجی، پ 20، ط سوم

تلفن: 66958974 و 44710743

عرضه در کتابفروشیها: انشارات بازرگانی [جنب آگاه] و جامعه شناسان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۴
hasan sabilan ardestani