مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

معرفی کتاب: کتاب مدیریت انتظارات مشتریان

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ
alt
مارکتینگ نیوز- چاپ دوم کتاب  « مدیریت انتظارات مشتریان » اثر تری شوتر و استیو تاورز و ترجمه احمد آخوندی و محسن جاوید موید و با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
























کتاب « مدیریت انتظارات مشتریان » علت اساسی مطالعه رفتار مشتری و رفتار مصرف‌کننده را بیان می‌کند. اینکه مشتری تا به حال چه کرده است خیلی برای ما مهم نیست اما اینکه در دنیای فرا رقابتی همراه با گسترش پیچیدگی آینده، چه خواهد کرد اهمیت بسزایی دارد و بنگاههای اقتصادی که بتوانند به پیش‌بینی درست‌تر و تجهیز سازمان و منابع آن برای برآورده‌سازی انتظارات مشتری اقدام کنند موفق‌های بازی رقابت هستند.

این کتاب به صورت تخصصی به مدیریت انتظارات مشتریان می پردازد که جای آن در ادبیات مارکتینگ کشورمان بسیار خالی بوده است. در واقع این کتاب برای اشخاص و سازمانهایی به رشته تحریر درآمده است که راه رسیدن به موفقیت را برگزیده اند.

کتاب « مدیریت انتظارات مشتریان »  در 206 صفحه، به قیمت 8000 تومان در فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانیwww.marketingshop.ir موجود است.

شم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی