مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

alt

     درآمدی بر ابزارها و شیوه های تبلیغات
 
 
کتاب درآمدی بر ابزارها و شیوه های تبلیغات نوشته موسی شعبان‌پور را انتشارات نشر آجا در سال 1391 چاپ کرده است.
این کتاب با شمارگان دو هزار نسخه به قیمت شصت هزار ریال در قطع وزیری و 232 صفحه برای نوبت اول چاپ شده است.
درآمدی بر ابزارها و شیوه های تبلیغات در 10 فصل تدوین و تنظیم شده و نخست به تبلیغات، و اهمیت و ضرورت آن پرداخته است. مفهوم تبلیغات و مفاهیم مرتبط و نزدیک به آن را ریشه‌یابی می‌کند، سپس به اهمیت و مفهوم تبلیغات و ابزارهای ارتباطی و جنبه‌های مثبت و منفی آن می‌پردازد.
فصل دوم اختصاص به نظریه‌های تبلیغات دارد.
فصل سوم با عنوان انواع تبلیغات، دسته‌بندی‌های مختلف تبلیغات مانند تبلیغ دینی و غیردینی، سفید، خاکستری و سیاه، اخلاقی و غیراخلاقی، عمودی و افقی، تبلیغ در جهت آشفتگی و انسجام، تجاری، سیاسی، جامعه‌شناسی و نظامی، جهانی، منطقه‌ای و ملی، سنتی و جدید، در زمان صلح و جنگ، مستقیم و غیرمستقیم و ... تشریح شده است.
فصل چهارم تبلیغات اسلامی نام دارد و اغراض اصلی تبلیغات را به دو نوع دینی (اسلامی/ الهی) و غیردینی (غربی/ مادی/ استکباری) تقسیم می‌کند و با توجه به این رویکرد مفهوم، قلمرو، ویژگی، اصول و اهداف تبلیغ دینی و اسلامی را در مقایسه با انواع آن شرح می‌دهد.
در فصل پنجم فرایند و ارکان تبلیغات با دقت تشریح شده و به مقوله‌های فرستنده پیام، گیرنده پیام، پیام، ابزار ارتباطی و تاثیر ارتباطی به طور مفصل پرداخته و سرانجام به عوامل موثر در افزایش یا کاهش تاثیر تبلیغ بر مخاطب اشاره شده است.
فصل ششم با عنوان ابزارهای ارتباطی در فرایند فعالیت‌های تبلیغی به تفصیل یه ضرورت و جایگاه ابزارهای ارتباطی در تبلیغ پرداخته است.
در فصل هفتم پس از طبقه‌بندی وسایل ارتباط جمعی به سنتی و جدید، هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده است.
فصل هشتم اختصاص به تبلیغات در جنگ دارد.
فصل نهم روش‌های تبلیغ را بیان می‌کند روش‌هایی چون شرطی، الگودهی، برهان و استدلال، ناگهانی، همراهی، تداعی معانی، تمثیل و شیوه معرفی الگو ازجمله این روش‌هاست. و فصل دهم اختصاص به سازمانی‌شدن تبیلغات دارد.
 
انتهای خبر //  دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی