مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

معرفی کتاب:راهنمای عملی طراحی تبلیغات

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ق.ظ
alt
     
 
کتاب راهنمای عملی طراحی تبلیغات نوشته  دکتر زهره دهدشتی شاهرخی و ناصر رشیدی را انتشارات ترمه در سال 1391 چاپ کرده است.
این کتاب با شمارگان هزار نسخه به قیمت هفتادوهفت هزار ریال در قطع وزیری و 288 صفحه برای نوبت اول چاپ شده است.
این کتاب در 7 بخش تدوین و تنظیم شده و نخست به کلیات پرداخته است. در این بخش با استراتژی‌هایی در مورد چگونگی ایجاد یک مفهوم که ارزش تبلیغ کردن داشته باشد آشنا می‌شویم.
بخش دوم اختصاص به اصول کسب و کار دارد.
بخش سوم نوشتن تبلیغات موفقیت‌آمیز را آورده است. این بخش گسترده‌ترین قسمت کتاب است. در این بخش آموزش داده می‌شود که چه کاری، چگونه انجام داده شود و چه چیزهایی موجب موفقیت یک تبلیغ و یا شکست آن می‌شود.
بخش چهارم صفحه‌آرایی: موجب فروش می‌شود عنوان دارد. در این بخش چگونه و از چه عکس‌هایی استفاده شود و آن‌ها کجا قرار داده شود را آموزش می‌دهد.
بخش پنجم اختصاص به نکات نهایی برای یادآوری در زمینه نوشتن تبلیغات موفق دارد.
بخش ششم معرفی تبلیغات محیطی نام دارد و مولف در این بخش تلاش کرده تا خواننده را با تبلیغات محیطی آشنا کرده و نکات مربوط به آن را تحت پوشش قرار دهد.
بخش پایانی تبلیغات اینترنتی عنوان دارد. مولف در این بخش می‌خواهد خوانندگان را با تبلیغات اینترنتی آشنا کرده و انواع آن را معرفی ‌کند و به مقایسه این تبلیغات با انواع تبلیغات دیگر می‌پردازد.
 
انتهای خبر //  دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی