مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

معرفی کتاب تبلیغات سیاسی

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ق.ظ

تبلیغات سیاسی

 کتاب تبلیغات سیاسی(با رویکرد به فنون تبلیغات) تألیف دکتر حسن سبیلان اردستانیمنتشر شد.
  تبلیغات عبارت از بهره‌گیری کم و بیش عمدی، سیستماتیک و طراحی شده از سمبل‌ها که به طور عمد توسط تلقین و تکنیک‌های روانی مناسب انجام می‌شد و با هدف تغییر و کنترل افکار، عقاید ارزش‌ها و در نهایت تغییر رفتار آشکار افراد، به سوی مسیر تعیین شده، همراه است.
  هر علم عملی برای تحقق نیاز به اصول، اهداف، سیاست‌ها، استراتژی‌ها، برنامه‌ریزی [بلند مدت و کوتامدت] و درنهایت فنون [تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها] دارد. کتاب حاضر معطوف به فنون تبلیغات سیاسی است، احمد روستا در خصوص فنون می‌گوید: شیوه‌ها و فوت و فن‌های ارائه‌ تبلیغ را تکنیک‌های   Technic or Technique تبلیغات گویند و راه‌هایی را که بتوان تبلیغ را پیش برد، و ادامه‌ حیات آن را تضمین کرد، تا اثر بخشی خود را همچنان حفظ کند، تاکتیک Tactic تبلیغاتی می‌نامند.
  تاکتیک تبلیغاتی شیوه‌های مبارزه در میدان تبلیغات بین افراد و گروه‌ها برای پیشبرد هدف‌های خویش است. تاکتیک تبلیغاتی راه و راهکارهای تبلیغاتی برای موفقیت و پیروزی در جنگ تبلیغاتی است که باعث می‌شوند تا اهداف زودتر و بهتر تحقق یابند. تاکتیک تبلیغات معرف چگونگی رقابت برای به دست آوردن سهم بیشتر از آراء شهروندان، حفظ وفاداری هم‌کیشان، ایجاد و تقویت حس اطمینان و اعتماد به شهروندان، جذب طرفداران، اشاعه اندیشه‌های جدید بین شهروندان و غیره است.
کتاب تبلیغات سیاسی به دو بخش تقسیم شده است.
  بخش اول به تعریف تبلیغات سیاسی و ملزومات آن می‌پردازد و بخش دوم که عمده کتاب نیز می‌باشد به سه جزء کوچکتر؛ 1- فنون کلان، 2- فنون متوسط و 3- فنون خُرد می‌پردازد.
  کتاب تبلیغات سیاسی(با رویکرد به فنون تبلیغات) در 216 صفحه برای اولین‌بار با شمارگان یک هزار نسخه و به قیمت 3500 تومان توسط موسسه کتاب «مهربان نشر» (تلفن 66973175) منتشر شده است. (در کتاب فروشی آگاه موجود می‌باشد)

http://sabilan.blogfa.com/post-50.aspx

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی