مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

معرفی کتاب: سیاره مشتری

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ق.ظ

تاب «سیاره ی مشتری» با زیرعنوان هنر مشتری‌یابی در بیمه‌های عمر به سبک نانومارکتینگ تالیف حامد عسگری با پیشگفتاری از پرویز درگی و با ویراستاری دیبا دربخش از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.


باهم بخشی از مقدمه‌ی این کتاب را می خوانیم:


کتاب سیاره ی مشتری، درباره‌ی چیست؟


بدون شک اگر قدم به سیاره‌ای دیگر بگذاریم، برای حفظ بقا در آن سیاره، می‌بایست خودمان را با شرایط اقلیمی و جو آن سیاره تطبیق دهیم. مثلا با خودمان کپسول اکسیژن حمل می‌کنیم و یا لباسهای مخصوص می‌پوشیم؛ زیرا در غیر اینصورت، تنفس و زنده ماندن، غیر ممکن خواهد شد! بنابراین، برای تداوم بقا در یک سیاره‌ی دیگر، باید خودمان را با شرایط آنجا وفق دهیم.


حتما بارها شنیده‌اید یا خوانده‌اید که برای موفقیت در بازاریابی و فروش بیمه، می‌بایست پایتان را در کفش مشتری کرده و از دنیای او، به همه چیز نگاه کنید.


به عبارت دیگر، رمز موفقیت در بازاریابی بیمه، رسیدن نماینده به درک کاملی از دنیای مشتری است. یعنی باید به این باور برسیم که گویی مشتری، در سیاره‌ای دیگر زندگی می‌کند که قوانین آن، با قوانین سیاره‌ی ما، کاملا متفاوت است!


برای حفظ و تداوم بقای خودتان در سیاره‌ی مشتری، باید همه چیز را درباره‌ی این سیاره بدانید و این کتاب، شما را با قوانین و شرایط بقا در سیاره‌ی مشتری آشنا می‌کند.



فهرست مطالب کتاب سیاره مشتری به شرح زیر است:


پیشگفتار


مقدمه


آغاز ماجرا: نماینده‌ی سردرگم


فصل اول: بازاریابی خرد؛ رمز موفقیت در فروش بیمه‌های عمر


اولین ملاقات پارک ساعی: فقط اندکی بهتر شدن کافیست!


فصل دوم: انتخاب بهترین بازارهای هدف؛ ویژه‌ی بیمه‌های عمر


دومین ملاقات پارک ساعی: از خودخوری تا خودباوری!


فصل سوم: از پرتاب گل به دیوار تا خلق ماتریسهای بازاریابی!


سومین ملاقات پارک ساعی: حماقت فیل‌ها!


فصل چهارم: موقعیت‌گذاری؛ ابزار حذف رقبا


چهارمین ملاقات پارک ساعی: آماده؛ شلیک؛ هدفگیری!


فصل پنجم: خلق زمان طلایی ملاقات با مشتری


پایان ماجرا: نماینده‌ی توانگر


ضمیمه: معرفی کتاب 1+50 نانومارکت برگزیده در بیمه‌های عمر


علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.


منبع:مارکتینگ نیوز


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی