مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

معرفی کتاب: بازاریابی خود

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ق.ظ

تاب «بازاریابی خود» نوشته انوش ترابی و با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد. 

 

متقاعد کردن، دشوارترین وظیفه‌ی یک فروشنده است، حال این فروشنده می‌خواهد یک عارف باشد یا فیلسوف، یک نویسنده باشد یا نقاش، یک موزیسین باشد یا فیلمساز، و یا نه؛ یک بازاریاب، یک سیاستمدار، یک وکیل و حتی از این هم ساده‌تر و در دسترس‌تر: خانمی که در حال چانه‌زنی برای خرید است، دانشجویی که می‌خواهد در هر جمعی پذیرفته شود، کودکی که عروسکی را می‌خواهد و والدینش نمی‌خرند و بازهم دم دست‌تر: دختر یا پسر عاشقی که می‌خواهد به هر نحوی جواب بله را بگیرد. تمامی اینها باید به فکر متقاعد کردن مخاطب‌شان باشند و اگر نتوانند این کار را انجام دهند هرگز موفق نخواهند شد.

 

چرا بعضی انسان‌ها به هر جمعی وارد می‌شوند به شمع محفل تبدیل می‌شوند؟ هرچه می‌گویند دیگران را خوش می‌آید؟ با هرکسی صحبت می‌کنند، جذب صحبتهایش می‌شود؟ در هیچ مذاکره‌ای شکست نمی‌خورند؟ معمولا جذابیتی در چهره و رفتارشان نهفته است که زن و مرد را به سویشان می‌کشاند و مهمتر از همه وقتی حضور ندارند نیز، تعریف و تمجیدشان بر سر زبان‌هاست؟ این کتاب پاسخ به این چراهاست و تکنیک‌های جذب شدن.

 

فهرست مطالب کتاب «بازاریابی خود» به شرح زیر است:

 

بخش اول: معرفی بازاریابی خود

بخش دوم: مشتریان پارادایمیک

بخش سوم: چگونگی نفوذ در پارادایمها

بخش چهارم: مهمترین قوانین کشف‌شده‌ی هستی

بخش پنجم: نیمه‌ی پنهان بازاریابی خود

بخش ششم: اصول بازاریابی خود به روش نفوذ در پارادایمها

بخش هفتم: نگاههای منجر به فروش

 

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی