مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

Philosophy of Branding: Great Philosophers Think Brands

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

Philosophy of Branding: Great Philosophers Think Brands




Philosophy of Branding: Great Philosophers Think Brands
Kogan Page | 2004-06 | ISBN: 0749441933 | 176 pages | File type: PDF | 1,5 mb

Great Philosophers Think About Brands
Although most of the philosophers whose ideas are contemplated throughout The Philosophy of Branding predate the concept of branding as it is discussed today, marketing expert Thom Braun believes it does not matter. Philosophy is the rational investigation of being, knowledge and right conduct, he writes, but these things also "lie at the heart of brands and branding in some shape or form." To get at this heart of branding, Braun takes some liberties with the philosophers to whom he refers - Socrates, Wittgenstein, Plato, Rousseau, Hegel, Nietzsche, Aristotle and others - and dissects their philosophies to extract many fundamental principles for the development and management of brands.
In Braun's short book about the concepts that comprise brands and branding, he provides a context for the differing thoughts of many philosophers from a variety of eras. He explains that branding and Western philosophy both began with the Ancient Greeks, and starts his book by introducing readers to Heraclitus, who said, "A hidden connection is stronger than an obvious one." The connection between philosophy and branding is certainly not obvious, Braun writes, but is arguably strong.

Download:

http://depositfiles.com/files/j2x35ff2j

http://www.fileserve.com/file/Mz6KZ3z

[Fast Download] Philosophy of Branding: Great Philosophers Think Brands

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی