مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات


خواه در تلاش برای ترویج و ترفیع کسب‌وکار مبتنی بر سیستم خویش‌فرمایی خود باشید یا به مشتریان خود در این زمینه مشاوره می‌دهید، بهره‌مندی از برخی تعدادی مهارت بازاریابی یک باید غیرقابل چشم‌پوشی است. به‌طورکلی می‌توان گفت بیش از 60% افراد آزادکار اعتقاددارند که بازاریابی مهم‌ترین بخش از هزینه‌های را شامل می‌شود.

 

خوب با توجه به این موضوع برای موفقیت در این زمینه نیاز به دانستن چه مواردی دارید؟ در ادامه به 12 موردنیاز بازاریابی اشاره می‌کنم که می‌توانند در این رابطه به شما کمک کنند:

 

1- نگارش

حتی اگر شما یک طراح یا توسعه‌دهنده وب هم باشید، به‌منظور کسب موفقیت در حوزه آزادکاری نیاز به داشتن مهارت درزمینهٔ نگارش و تألیف دارید. نگارش شیوا و فصیح به شما کمک می‌کند تا هر چه ‌بهتر از طریق یک پروپوزال ساده، یک مراجعه‌کننده را به یک مشتری برای خود تبدیل کنید. یا حتی اگر یک نابغه کد نویسی هم هستید، فراموش نکنید که اشکالات تایپی و نگارشی به‌راحتی می‌تواند موجب منصرف شدن یک مشتری بالقوه شود.

به‌احتمال‌زیاد امروزه برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود از ایمیل استفاده خواهید کرد، نگارش دقیق و روشن مطلب و مفهوم خودتان مهارتی بسیار باارزش برای برقراری ارتباط اثربخش و رساندن منظور و مفهوم خودتان است.

 

must-marketing-skills-1

 

2- بهینه‌سازی تبدیل بازدیدکننده به مشتری

اگر می‌خواهید در دوره فعلی و بر اساس سیستم آزادکاری مشتریان بیشتر و بیشتری برای خودتان جذب کنید، طبیعتاً نیاز به داشتن یک وب‌سایت جذاب دارید که مشتریان پس از ورود به آن به‌راحتی متقاعد به خرید از شما شوند. پس اصول اصلی و مهم تهیه و نگهداری یک وب‌سایت را یاد بگیرید و در این رابطه گزینه‌های مختلفی را آزمون کنید تا به‌خوبی یاد بگیرید که چه‌کارهایی در این رابطه اثربخشی بالاتری را برای شما ایجاد می‌کند.

 

3- بازاریابی محتوایی

بر اساس منابع معتبر مختلف هیچ شکی نیست که بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ترین مهارت‌های بازاریابی در سال‌های اخیر خصوصاً از سال 2014 به بعد بوده است. شک نداشته باشید که کسب‌وکارهای مختلف همواره در پی استخدام و به‌کارگیری بازاریابانی هستند که از تجربه کافی درزمینهٔ بازاریابی محتوا به‌منظور تکمیل کردن تیم‌های داخلی آن‌ها برخوردار باشند. س از این بازار در حال رشد استفاده کرده و مهارت بازاریابی محتوایی را به فهرست مهارت‌های خود اضافه کنید.

 

4- شبکه‌سازی

در رویدادها و کارگاه‌های مختلف شرکت کنید و برای کمک به یافتن مشتریان بیشتر از روش‌های شبکه‌سازی الکترونیک بهره ببرید. در وبینارها و بحث‌های آنلاین شرکت کنید و از این طریق ارتباطات باارزش و بلندمدتی برای خودتان ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که گسترش شبکه ارتباطی عموماً یک مهارت بسیار اثربخش برای رشد کسب‌وکار شما به‌حساب می‌آید.

 

5- شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یک مهارت بسیار مهم برای کمک به شما در یافتن مشتریان بالقوه است. در همین حین به یاد داشته باشید که کسب‌وکارهای مختلف هم در پی افزودن شبکه‌های اجتماعی مختلف به زرادخانه بازاریابی خودشان هستند. اگر پیش‌تر به فکر آشنایی و یادگیری کامل اصول کار کردن و بهره بردن از این شبکه‌های اجتماعی بوده باشید، می‌توانید به‌راحتی تبدیل به یک دارایی ارزشمند برای بسیاری از مشتریان بالقوه خود شوید.

6- تجزیه‌وتحلیل

بر اساس نظر سایت هاب‌اسپات که از منابع مهم و معتبر درزمینهٔ بازاریابی اینترنتی در سطح جهان است، در سال 2018 صنایع مختلف با کمبود 1.5 میلیون نفری از مدیرانی مواجه خواهند بود که از زیرکی و دانایی کافی برای تحلیل داده‌های موجود برخوردار باشند. مهارت‌های تحلیلی به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات حاصل از رفتار کاربران اینترنتی از قبیل میزان تعامل آن‌ها با وب‌سایت، سابقه خرید آن‌ها بر روی وب‌سایت شما و . . . را موردبررسی و تحلیل قرار دهید. بنابراین باید به‌خوبی بدانید چگونه تصمیم‌های قابل‌اجرا را بر اساس تحلیل استخراج‌شده توسط خودتان از اطلاعات موجود استخراج‌کنید و از این طریق در نظر مشتریان و البته کارکنان از جذابیت بیشتری برخوردار شوید.

 

7- کار تیمی

اغلب کسب‌وکارها امروزه با تیمی از افراد آزادکار و البته دور کار برای تکمیل کردن و پیش بردن پروژه‌های خود همکاری می‌کنند. به عبارتی شما همواره باید قادر به ارتباط برقرار کردن و همکاری سازنده با دیگران بر روی زیرساخت‌های متنوع و مختلفی باشید. اگر در پی کسب موفقیت در این دوره کنونی هستید، داشتن مهارت‌های کار تیمی نیز بسیار حیاتی است.

 

 

must-marketing-skills-3

 

8- بهینه‌سازی موبایل

بر اساس گزارشی که توسط سایت Salesforce منتشرشده است، 71% از بازاریابان اعتقاددارند که بازاریابی با موبایل یک ابزار اصلی و مهم برای موفقیت کسب‌وکار آن‌ها مطرح می‌شود. بهینه‌سازی موبایل یک مهارت کلیدی در موفقیت یک آزادکار و به‌طورکلی موفقیت هر کسب‌وکاری به‌حساب می‌آید. محتوا، طراحی وب‌سایت، انواع گجت ها یا هر چیزی که معرفی یا دسترسی بهتر به خدمات و محتوا خودتان تهیه و ارائه می‌کنید، باید همواره بهترین کاربرد و کارایی را بر روی دستگاه‌های موبایل داشته باشد.

 

9- فروش

به‌عنوان یک فرد آزادکار، شما مسئول فروش خدمات خودتان هستید. اگر ندانید که چطور باید این خدمات را بسته‌بندی کنید، ارائه کنید و برای فروش آن‌ها با مشتریان بالقوه مذاکره کنید، موفقیت برای شما سخت و سخت‌تر می‌شود. پس حتماً باید یاد بگیرید که چگونه خدمات و کسب‌وکار خود را به‌گونه‌ای جذاب برای مراجعه‌کننده معرفی کنید و به معنای واقعی کلمه آن را بفروشید.

 

10- سئو

بهینه‌سازی نتایج موتورهای جستجو یک استراتژی بنیادی برای به چشم آمدن و دیده شدن یک وب‌سایت در فضای آنلاین است. سئو درواقع یک مهارت بسیار ارزشمند برای بازاریابی کسب‌وکار خودتان است و از طرفی برای مشتریان شما هم ارزشمند است، چراکه موجب می‌شود تا آن‌ها شمارا به‌راحتی پیدا کنند. عموماً کسب‌وکارها نیازی به استخدام یک کارشناس سئو و یک نویسنده ندارند و نباید داشته باشند. آن‌ها باید در پی استخدام یک نویسنده یا تولیدکننده محتوا آشنا به اصول سئو جهت بهینه‌سازی نتایج موتورهای جستجو دارند. همچنین این افراد باید درک کامل و درستی از چگونگی اثرگذاری تغییرات فنی بر سئو داشته باشند.

 

11- روابط عمومی

روابط عمومی و مدیریت اعتبار مهارت‌های بسیار حیاتی برای یک بازاریابی موفق به‌حساب می‌آیند. شما درواقع مسئول جاری ساختن آبرو و وجه مثبت در کسب‌وکار مبتنی بر سیستم آزادکاری خودتان هستید، بنابراین حتماً و حتماً باید جزئیات پیچیده مدیریت اعتبار و آبرو را بدانید تا در این راه به‌خوبی موفق شوید. این فرایند شامل تشویق کردن کاربران به درج نظرات و نقد مثبت، پاسخ‌گویی به مشتریان ناراضی و ترویج یک تصویر مثبت از برند خودتان است.

 

12- تجربه کاربری

آیا می‌دانستید که 88% از مشتریان آنلاین پس از داشتن یک تجربه بد کاربری در بازدید از یک وب‌سایت از احتمال خیلی کمتری برای بازگشت و بازدید از آن وب‌سایت برخوردار هستند؟

امروزه کسب‌وکارها به‌شدت درگیر ارتقاء و بهبود تجربه کاربری بر روی وب‌سایت‌های خودشان می‌باشند. به‌عنوان یک فرد آزادکار، راه‌های مختلف و گسترده‌ای وجود دارد که کار شما می‌تواند بر قابلیت استفاده سایت تأثیرگذار باشد. بنابراین همواره به دنبال پی بردن به مواردی باشید که موجب خوشحال شدن مشتریان شما می‌شود.

محمد رضا گل آقایی

https://www.ibazaryabi.com/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-1/

https://www.ibazaryabi.com/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-2/



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی