مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات


ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی

مقاله 4، دوره 7، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 563-582  XMLاصل مقاله (416 K)
نوع مقاله: مقاله علمی پژوهشی
نویسندگان
منیجه بحرینی زاده  1 ؛ عادل پوردهقان2
1دانشیار گروه مدیریت بازرگانی دانشکدة ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر، ایران
2کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر، ایران
چکیده
تبلیغات و ابزارهای تبلیغ همگام با پیشرفت‌های فناورانه، به سمت تعاملات فردبه‌فرد رفته است و با افزایش استفاده از خدمات موبایلی، تبلیغات از طریق موبایل به مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های بازاریابی تبدیل شده است. از این‌رو، فعالیت‌های تبلیغاتی برای نتیجه‌بخش‌بودن تبلیغات موبایلی باید بر گرایش‌ها و نیازهای مشتریان تمرکز کند و با ارائة خدمات ارزش افزوده، فرایند پذیرش تبلیغات را کامل کنند. هدف از انجام پژوهش حاضر تحلیل تأثیر عوامل ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی است. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات توصیفی- پیمایشی است. پرسشنامه‌ای میان 400 نفر از کاربران تلفن همراه توزیع و جمع‌آوری شد و داده‌های به‌دست‌آمده از این پرسشنامه برای بررسی مدل و فرضیه‌های پژوهش به‌کار گرفته شد. تحلیل داده‌ها و تأیید مدل با روش مدل‌سازی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تأییدی انجام گرفت و براساس نتایج تحلیل مسیر، ارتباط بین متغیرهای مدل تبیین شد. یافته‌های پژوهش نشان‌دهندة تأثیر مثبت شاخص‌های تعامل‌پذیری، اعتبار، سرگرم‌کنندگی، مشوق‌ها و ارزشمندی و همچنین نشان‌دهندة تأثیر منفی رنجش و آزردگی بر پذیرش تبلیغات موبایلی است.
کلیدواژه ها
پذیرش تبلیغات موبایلی؛ تمایل؛ عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی؛ نگرش به تبلیغات موبایلی


https://jibm.ut.ac.ir/article_51917.html

https://jibm.ut.ac.ir/article_51917_e227491ccbcf831eb69f2a0462655b94.pdf
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی