مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

اهمیت تبلیغات در چیست؟

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ق.ظ

امروزه قدرت تبلیغات به حدی نمایان است که اکثر شرکت هایی که اهمیت این موضوع را به طور کاملا درک کرده اند به طور سالانه بودجه ای را بدین منظور اختصاص می دهند. بسیاری از شرکت ها بخشی را به عنوان بازاریابی و تبلیغات دارند تا به کمک تبلیغات محصولات خود را معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.شما برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از چه روش هایی استفاده می کنید؟

برای تبلیغات روش های مختلفی را پیش رو دارید که سعی خواهیم کرد شما را با شیوه های متداول آن آشنا کنیم.اما نکته ای که همیشه باید مورد توجه قرار گیرد این است که  سعی کنید در طرح تبلیغاتی خود ازتصاویر، کلمات، رنگ ها و شعارهای تبلیغاتی مهم و تحریک کننده استفاده کنید تا بتوانید مخاطب را برای توجه بیشتر به آن ترغیب کنید.

تبلیغات به شما کمک می کند تا:

برند خود را معرفی کنید
فروش خود را افزایش دهید
کالا و خدمات خود را معرفی کنید
تبلیغات موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به یک محصول می شود.
با تبلیغات هدفمند و موثر مشتریان خود را ترغیب می کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.


برخی از روش های تبلیغات

استفاده از وب سایت های رایگان

امروزه یکی از راه های بسیار موثر در تبلیغات و آگهی دادن استفاده از اینترنت است. زیرا علاوه بر این که طیف بسیار گسترده ای از افراد، سطح متوسط و بالای جامعه را تشکیل می دهند احتمال توجه مخاطبان به تبلیغات اینترنتی بسیار بیش تر از تبلیغات غیر اینترنتی است. علاوه بر این، این گونه تبلیغات از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از انواع دیگر تبلیغات هستند. یعنی تبلیغ کننده می تواند با هزینه کمتر تبلیغات بسیار موثرتری را انجام دهد.شما می توانید برای تبلیغات خود در فضای وب از سایت های رایگان استفاده کنید. برای این منظور کافی در این گونه سایت ها عضو شده و وارد محیط کاربری خود شوید و با توجه به امکاناتی که هر سایت در اختیار شما قرار می دهد اقدام به درج آگهی تبلیغاتی کنید.درج آگهی در این گونه سایت ها کاملا رایگان است و بسته به میزان اعتبار اولیه ای که هر سایت در اختیار کاربر قرار می دهند می توان آگهی رایگان درج کرد.در این گونه سایت ها شما می توانید حداقل 5 آگهی رایگان درج کنید و برای آگهی خود کلمات کلیدی را تعریف کنید تا برای موتورهای جستجو قابل جستجو باشند .بدیهی است با تایپ عنوان آگهی شما و یا بخشی از آن توسط کاربران در موتورهای جستجو،آگهی شما نیز در نتایج جستجونمایش داده می شود.

ایمیل مارکتینگ

یکی از روش های مرسوم در تبلیغات ارسال ایمیل های تبلیغاتی انبوه به مخاطبان است که به شما این امکان را می دهد تا با داشتن لیستی از مشتریان مورد نظر خود محصولات و خدمات مورد نظر خود را از طریق ارسال ایمیل معرفی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتراست  در ابتدا لیست ایمیل مخاطبان مورد نظرخود را جمع آوری کنید از جمله ایمیل مدیران شرکت ها، کاربران و اشخاصی که ممکن است محصول شما به هر دلیل مورد توجه و استفاده آن ها قرار گیرد.ارسال ایمیل های انبوه به کلیه کاربران و شرکت ها هم می تواند نتیجه بخش باشد، اما بهتر است تبلیغات به هر شکلی که صورت می گیرد هدفمند و جهت دار باشد.بنابراین دسته بندی مخاطبان و ارسال ایمیل های هدفمند به هر مخاطب خاص، تاثیر بیشتری خواهد داشت.فراموش نکنید عنوان ایمیل ارسالی و متن و تصاویر مورد استفاده در هر ایمیل هم تاثیر گذار است و کاربران معمولا ایمیل های نامربوط ویا اسپم را مشاهده نمی کنند.

اس ام اس مارکتینگ

ارسال پیامک های تبلیغاتی (SMS) یکی از روش های مفید و موثر در تبلیغات است. با توجه به این که در این روش پیام تبلیغاتی شما به احتمال 98درصد به دست مخاطب می رسد باید به متن پیام و مختصر و مفید بودن آن توجه کنید.در این روش برای حصول نتیجه مطلوب، بهتر است به طور هدفمند اقدام به ارسال پیامک کنید.به این شکل که ابتدا لیستی از شماره موبایل مخاطبان مورد نظر تهیه کنید و سپس اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی کنید.

تبلیغات در نشریات

می توانید با درج آگهی در انواع نشریات از جمله روزنامه ها، هفته نامه ها، ماه نامه ها ، فصل نامه ها و ...محصولات، خدمات، شرکت و یا برند خود را معرفی کنید.دقت کنید قبل از درج آگهی در نشریات ابتدا ازمخاطبان آن نشریه ، تیراژ و نحوه  توزیع آن اطلاعات کسب کنید تا مطمئین شوید نشریه مناسبی را انتخاب کرده اید و آگهی شما حتما به دست مخاطب مورد نظر میرسد.

استفاده از تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی شامل نصب پوستر تبلیغاتی در مکان های عمومی ، نمایش آگهی شما بر روی بیلبردها، تلویزیون های شهری، تابلوهای تبلیغاتی در سایزهای مختلف ، تبلیغات در مراکز خرید و فروش به شکل استند، توزیع تراکت در محل های عمومی مانند سالن های ورزشی و تفریحی و همچنین تبلیغات بر روی  وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس های تندرو ، خطوط مترو و ... است.این روش ها در مقایسه با روش های تبلیغاتی قبلی هزینه بیشتری را به دنبال دارد.

پارسیان تبلیغ در این راستا با ارائه مقالات، معرفی کتاب، وب سایت ها، شیوه های نوین تبلیغات و همچنین ارائه بانک های اطلاعاتی طبقه بندی شده از کاربران وب، مدیران شرکت ها و اصناف مختلف به شما کمک می کند تا طرح تبلیغاتی خود را پیش ببرید.

محمد حسین بدلی

http://www.parsiantabligh.ir/articles/articles-training-ads/104-what-is-important-in-advertising.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی