مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

معرفی کتاب: روش تحقیق در مدیریت تبلیغات و برند

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

تصویر روش تحقیق در مدیریت تبلیغات و برند (با رویکرد تحقیق کمی و کیفی)

روش تحقیق در مدیریت تبلیغات و برند (با رویکرد تحقیق کمی و کیفی)

نویسنده: آرتور آسابرگر
مترجم / مصحح: کامبیز حیدرزاده - مهدی بنی‌اسدی
ناشر: علم
تعداد صفحات: 432
سال انتشار: 1394
نوبت چاپ: 1
قیمت: 355,000 ریال 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی