مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

منتشر شد: برندسازی تا رسیدن به اوج

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ





































مارکتینگ نیوز- کتاب "برندسازی تا رسیدن به اوج" تالیف کاترین کاپیتا و با ترجمه‌ی خلیل جعفرپیشه با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

 

خلیل جعفرپیشه، مترجم توانمندی است که پیش از این هم کتاب "برندینگ عاطفی" از وی از انتشارات باازاریابی منتشر شده بود.

 

در دنیای کسب‌و‌کار و کارآفرینی، همه چیز با یک ایده آغاز می‌شود. به تحقیق پاشنه‌اشیل، و یکی از دلایل اصلی عقیم ماندن بسیاری از ایده‌های کسب‌وکار و کارآفرینی در کشور ما، عدم وجود دانش بازاریابی و برند در میان کارآفرینان است. امروزه بدون وجود مدیریت استراتژی برند، کسب و‌کار ارزش‌آفرین تحقق نخواهد یافت. زمانی که سفر کارآفرینی با سفر برندسازی همداستان می‌شوند، ایده‌های کوچک به پدیده‌های بزرگ تبدیل می‌شوند و برندسازی پیشران توسعه‌ در تمامی سطوح واقع خواهد شد.

 

کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج برای آنهایی است که می‌خواهند کسب و‌کاری سرشار از الهام و احساس بنا کنند، اما فاقد دانش بازاریابی و برندسازی برای به ثمر نشاندن ایده‌ی خود، و تبدیل آن به یک برند بزرگ هستند.

 

کتاب « برندسازی تا رسیدن به اوج » به عنوان یک راهنمای کامل برندسازی با ارائه‌ی مفاهیم علمی در کنار داستانهای واقعی از دنیای برند یک راهنمای گام به گام در مسیر ساخت توامان برند کسب‌و کار و برند شخصی به شمار می‌رود. این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه کسب‌وکار خود را از ابتدا  در دل یک برند بنا کنید.

 

فهرست مطالب کتاب « برندسازی تا رسیدن به اوج »:

 

دیباچه: داستان من

فصل اول: ایده‌ی برنده چیست؟

فصل دوم: نقش کیمیاگری کارآفرین شناسه‌دار

فصل سوم: در جستجوی جایگاهی قدرتمند

فصل چهارم: ایجاد هویت شفاهی مخصوص برند

فصل پنجم: ایجاد ظاهر و احساس مخصوص برند

فصل ششم: برند مرا جولان بده

فصل هفتم: بازاریابی برند

فصل هشتم: فرهنگ سازمانی: یک تیم با یک رویا

فصل نهم: اهرم نفوذ شما چیست؟

فصل دهم: شبکه‌سازی: کار را از شبکه جدا کنید

فصل یازدهم: از ایده‌ی کوچک تا برند بزرگ

 

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی