مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات



















































مارکتینگ نیوز- کتاب "طراحی المان‌های هویت برند در مسیر شناخت برند"، منتشر شد.

 

رضا سراجی این کتاب را تالیف کرده است و با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

 

کتاب "طراحی المان‌های هویت برند در مسیر شناخت برند" ویژگیها و امتیازات متنوعی دارد که با مطالعه‌ی آن، خواننده‌ی خوش‌ذوق به آن دست می‌یابد. اولا اینکه چارچوب کتاب محدود و مشخص است. چارچوب نظری این کتاب مبتنی بر نظریه‌ی آلینا ویلر و کوین لین کلر است. "‌لین‌کلر" شناخته‌شده‌ترین نظریه‌پرداز برندینگ دنیاست. همکاری آلینا ویلر نیز نشان می‌دهد که برای انجام چنین کاری، کار گروهی بهتر از کار فردی است، حتی برای چهره‌ی شناخته‌شده‌ی جهانی یعنی کوین لین کلر؛ چرا که می‌توان در مسیر نظریه‌پردازی، دیدگاهها را نقد، تصحیح، و تکمیل کرد. به گفته‌ی ما ایرانی‌ها، قبل از انتشار آن، نظریه را بخوبی چکش‌کاری کرد. کتاب به جای حاشیه‌پردازیهای متنوع که در بسیاری از کتابهای حوزه‌ی برند اعم از تألیف و ترجمه با آن روبه‌روییم، خود را در چارچوب یک نظریه محدود و محصور ساخته تا بتواند بخوبی دیدگاههایش را تشریح و تبیین کند. با این ویژگی در کتابهای ایران کمتر سروکار داشته‌ایم. حجم از این شاخ به آن شاخ پریدن‌های فراوان به‌گونه‌ای است که هدف اصلی کتاب مغفول مانده و خواننده در پایان همچنان سردرگم باقی‌مانده و ره به جایی نمی‌برد.

 

دوم اینکه کتاب ترجمه نیست. عمده کتابهای ترجمه‌ای گاه در ترجمه‌ی واژگان از یک زبان به زبان دیگر، فرصت بیشتری برای برداشتهای نادرست خواننده پدید می‌آورد. این در حالی است که وظیفه‌ی نویسنده یا مترجم آن است که با آسان‌سازی در قالب عبارتها، معرفی مثالها، لقمه‌ی حاضر و آماده‌ای تحویل خواننده دهد که بتواند کارش را مرحله به مرحله به اجرا درآورد؛ یعنی بتواند طراحی المان‌های هویت برند را در مسیر شناخت برند به‌کار گیرد.

 

مؤلف کتاب "طراحی المان‌های هویت برند در مسیر شناخت برند"، پیش از این پایان‌نامه‌ای را با همین عنوان در دانشگاه تهران دفاع کرده است. پس از دفاع و تأیید استادان صاحبنظر دانشکده‌ی مدیریت دانشگاه تهران، اهتمام دوباره‌ای ورزیده تا آنچه را در قامت یک پایان‌نامه‌ی پژوهشی عرضه کرده‌، در قالبی تازه برای مخاطبان خاص یعنی مدیرعامل، مدیران برند، مدیران بازاریابی و فروش، علاقه‌مندان و اهالی بازاریابی تقدیم سازد.

 

با هم نگاهی به فهرست مطالب کتاب "طراحی المان‌های هویت برند در مسیر شناخت برند" می‌اندازیم:

 

بخش اول: مبانی تئوریک:

فصل اول: برند

فصل دوم: هویت برند

فصل سوم: شناخت برند

بخش دوم: اصولها و معیارها

فصل چهارم: اصول و معیارهای طراحی هویت برند

بخش سوم: راهکار و نتیجه‌گیری

فصل پنجم: راهکارهای برندسازی کارا

 

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای فروشگاه انتشارات بازاریابی در تهران: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی