مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

ارتباط میان دو عبارت SEO و SEM

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

ارتباط میان دو عبارت SEO و SEM

SEOSEM

SEO: سئو در حقیقت مخفف عبارت Search Engine Optimization است و به بیان ساده، این فرآیند شامل طیف گسترده ای از روش هایی است که به منظور بهبود رتبه بندی هر وب‌سایتی در موتورهای جستجو، انجام می‌شوند. سئو به شما کمک می‌کند تا با ارتقا رتبه‌بندی خود در موتورهای جستجو تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید.

فرآیند سئو می‌تواند با استفاده از چندین تکنیک صورت گیرد؛ ولی کسانی که با این تکنیک‌ها آشنایی ندارند می‌توانند به شرکت‌هایی که در این زمینه به فعالیت می‌پزدازند مراجعه کنند. یک شرکت حرفه‌ای که در زمینه سئو به فعالیت می‌پردازد می‌تواند تمام روش‌های بهینه سازی را برای شما پیاده کرده و حتی در توسعه و مدیریت صفحات رسانه های اجتماعی کمکتان کند.

SEM: SEM مخفف عبارت Search Engine Marketing است که در ارتباط با سئو مورد استفاده قرار می‌گیرد و کمک می‌کند تا اطلاع‌رسانی در مورد برند خود را افزایش دهید. کمپین‎‌های تبلیغاتی‌ای که بر اساس پرداخت به ازای هر کلیک  (PPC) راه اندازی می‌شوند،بخش مهمی از SEM را تشکیل می‎دهند. شما با انتخاب موضوع کسب‌وکار خود در حین ایجاد کمپین تبلیغاتی موتور فرآیند SEM را روشن می‌کنید. زیرا از همین طریق نام شما به گوش افرادی که مورد نظر شما هستند، می‌رسد.


http://blogad.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-seo-%D9%88-sem/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی