مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

نویسندگان:
سمانه غلامی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی راهبرد شمال
استاد راهنما:
عباس ابراهیمی
دکتری مدیریت صنعتی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران

چکیده:
پژوهش حاضر تلاش نموده، عوامل جذب مشتری در روش ایمیل مارکتینگ که یکی از ابزارهای مهم عرصه تجارت الکترونیک و مشخصاً بازاریابی اینترنتی می باشد را بررسی نماید. بدین منظور با مشورت و جمع آوری نظرات افراد متخصص در این زمینه پرسشنامه ای با 27 سوال طراحی و بین جامعه آماری با اعضای نمونه 106 نفر پخش و داده های مورد نظر جمع آوری گردید. سپس با استفاده از روش آماری تحلیل عاملی و بهره گیری از نرم افزار اس پی اس اس و تجزیه و تحلیل نتایج آن به 5 عامل اصلی در جذب مشتری در روش ایمیل مارکتینگ با اولویت اول تا پنجم دست پیدا کردیم:
1. وجود اطلاعات جامع از محصول در ایمیل تبلیغاتی
2. وجود اطلاعات تماس معتبر
3. آشنا بودن فرستنده ایمیل و متناسب بودن با نیاز مشتری
4. شکل ظاهری و نوشتاری ایمیل تبلیغاتی
5. قیمت محصول، قرعه کشی و تخفیفات مربوط به خرید کالا
واژه های کلیدی: بازاریابی اینترنتی، خرید اینترنتی، ایمیل مارکتینگ، مشتری

مقدمه:
بازاریابی از طریق ارسال ایمیل های تبلیغاتی به مشتریان، شکلی از بازاریابی مستقیم است که در حال افزایش می باشد. مطالعات در زمینه بازاریابی از طریق ایمیل در ایران پدیده ای نادر بوده و در این پژوهش به این هدف که چه عواملی بر جذب مشتری در بازاریابی ایمیلی موثر هستند خواهیم پرداخت و سپس این عوامل را دسته بندی و بر اساس اولویت و اهمیت مشخص خواهیم نمود.

 

دانلود مقاله

   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی