مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

نقد و معرفی کتاب: جعبه ابزار تبلیغات ایران

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

جعبه ابزار تبلیغات ایران

جعبه ابزار تبلیغات ایران

نویسندگان : مجتبی محمدیان - پویا ایراندوست

انتشارات : مهربان

قیمت : 9000 تومان

جعبه ابراز تبلیغات ایران // کتابی که دقیقا برای بازار ایران نوشته شده است // یک شبه، ره …

جعبه ابراز تبلیغات ایران // کتابی که دقیقا برای بازار ایران نوشته شده است // یک شبه، ره …

(توجه، توجه. این یک یادداشت تبلیغاتی است) خودروی خود را مقابل شرکت تبلیغاتی که از قبل انتخاب کرده اید، پارک می کنید و وارد شرکت تبلیغاتی می شوید. جلسه ای با دست اندرکاران آن شرکت تبلیغاتی دارید که قرار است فعالیتهای تبلیغاتی شما را در ماههای آتی هدایت کند.جلسه شروع می شود و مدیر شرکت تبلیغاتی، ضمن خیر مقدم به شما و معرفی خود، در گام نخست شروع به معرفی اعضای شرکت می کند.” آقای توکلی مدیر کریتیو گروپ ما هستند و کانسپتهای نابی رو معمولا از این جلسات بیرون می کشند، آقای جاوید سناریست و کارگردان خوب شرکت هستند. خانم مژدهیاکانت منیجر ما هستند و تمام امور شرکت شما را پیگیری می کنند. ان شاالله کلیه امور مربوط به پروژه تبلیغاتی تان را از ایشان پیگیری خواهید کرد و در نهایت خانم صداقت گرافیست هستند و عمده استوری بردهای تبلیغاتی ما را نیز ایشان تهیه می کنند. البته نفرات دیگری هم هستند که فعلا در خدمت این دوستان هستیم. 

در گام دوم از امکانات و رزومه شرکت برای شما صحبت می کند و مشتریان قبلی شرکت خود را برای شما معرفی می کند. “ما در این شرکت از پیشرفته ترین امکانات ساخت تیزر، از اعم دوربین های اچ دی و استیدی کم، تجهیزات فیلمبرداری و حرفه ای ترین سیستم های نور برخورداریم و قادر هستیم یک تیزر تبلیغاتی را با بهترین امکانات برای شما بسازیم. همچنین علاوه بر رادیو و تلویزیون، در حوزه تبلیغات محیطی نیز امتیاز تابلوهای تبلیغاتی خوب تهران را در دست داریم.همچنین در شهرستانها نیز می توانیم بنا به موضوع تبلیغی، تابلوهای اصلی میادین شهر رو نیز براتون قرارداد ببنیدیم. لازم به ذکر است که امتیاز انحصاری تبلیغ در لمپ پست بنرهای خیابان قائم مقام تهران نیز صرفا در اختیار شرکت تبلیغاتی ما می باشد. در کل آنچه که باید به آن اشاره کنم این است که ما قادر خواهیم بود تا بر اساس رزومه کاری و امکاناتی که داریم یک کمپین تبلیغاتی خوب، با توجه به تارگت مارکت شما طراحی کنیم تا ان شاالله بتواند در این شرایط رقابتی شما را به اهدافتان برساند.”

در گام سوم به نمایش برخی از نمونه کارهای تبلیغات تلویزیونی شرکت می پردازد  “ما در زمینه ساخت تبلیغات انیمیشن،کامپوزیت، رئال و از همه مهمتر در زمینه تبلیغات تو دی نیز از توانایی های لازم برخوردار هستیم و این توانایی را داریم تا در ژانرهای متفاوت با توجه به نیاز بازار شما برایتان کار تبلیغاتی بسازیم”.

جلسه با بیان توضیحاتی دیگر و بررسی روند مالی، تمام می شود و شما جلسه را ترک می کنید و مشغول رانندگی به سمت شرکت خود هستید تا نتیجه جلسه را برای همکارانتان مطرح کنید. اما چیزی ذهن شما را سخت به خود مشغول کرده است و آن چیزی نیست جز اینکه آیا شرکت تبلیغاتی خوبی را پیدا کرده اید یا نه؟ در ذهن خود این احساس در شما به وجود می آید که چرا با این همه مطالعه در زمینه تبلیغات، بخشی از اصطلاحات جلسه برای شما مبهم بود و تسلطی بر معنای آن نداشتید. با خود تصمیم می گیرید کمی از معنای کاربردی و واقعی این اصطلاحات سر در بیاورید و بعد نتیجه جلسه را با همکاران در میان بگذارید.

داستانی که خواندید هر روز در بسیاری از شرکتها اتفاق می افتد. داستان حاکی از ادبیات حاکم بر روابط بین سازنده تبلیغ و سفارش دهنده تبلیغ است که با پیشرفت کار تبلیغات در ایران، بر پیچیدگی آن نیز افزوده می شود و در این ارتباط، حجم  اصطلاحات تخصصی که معمولا در یک مذاکره تبلیغاتی رد و بدل می شود روز به روز بیشتر می شود. امری که بنده و دوست خوبم پویا ایراندوست را را بر آن داشت تا کتاب ” جعبه ابزار تبلیغات ایران ”  را  تهیه کنیم و به تسهیل روابط بین سفارش دهنده آگهی و سازنده آگهی کمک کنیم. امیدواریم با خواندن این کتاب زودتر به جامعه تبلیغاتی ایران جوش بخورید.

http://kafemarketing.com/%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D9%82%DB%8C/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی