مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره پنجاه و نه، شصت و شصت و یک ماهنامه تبلیغات بازرگانی انتشار یافت.


در این شماره به موضوعاتی از قبیل، تبلیغات 10 شرکت برتر در رسانه، بازاریابی در زیرزمین؛ قانون تبلیغات معلق در هوا، 9 ویژگی مدیریتی کارآفرینان موفق و مشتری مداری مسوولانه و چالش‌های پیش روی آن پرداخته شده.

همچنین در بخش گفت‌وگوی این شماره، دیدگاه‌های دکتر علی اکبر رضایی از متخصصان حوزه مدیریت فرهنگی کشور در خصوص موضوع آسیب شناسی فرهنگی حاصل از تبلیغات تجاری ایران از منظر سیاست‌گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در بخش سر مقاله این شماره به نقش تبلیغات به عنوان یک ابزار فرهنگی که موجبات تحول جامعه را فراهم می‌آورد اشاره شده و نویسنده بر این نکته تاکید داشته که دولت به مفهوم عام و مجریان امور به مفهوم خاص نمی‌توانند بدون آگاهی و شناخت عمیق از اوضاع پیرامون و محیط فرهنگی و تبلیغات و تاثیر متقابل آن‌ها بر یکدیگر، به دستکاری اجزای متناظر و متقابل دو مقوله یاد شده بپردازند.

در بخش دیگری از این نشریه گزارشی در خصوص هزینه‌های تبلیغات در صنایع مختلف و گروه‌های کالایی مصرفی طی 6 ماهه اول سال 92 در قالب جداول آماری و مستندات تحقیق همراه با نتایج آن به شکل کامل ارائه شده است.

گفتنی است در بخش اخبار این شماره به موضوع اهمیت ایجاد برند در صنعت خشکبار ایران به عنوان حلقه گمشده این صنعت اشاره شده و همچنین لزوم استاندارد و صنایع تکمیلی برای رونق بیشتر آن از سوی مسوولین و متولیان مورد توجه قرار گرفته است.

mbanews.ir

   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی