مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

معرفی کتاب: "مدیریت استراتژیک برند" کوین کین لر

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۴ ب.ظ

اگر به دنبال منبعی جامع و مستدل در زمینه "برند" و "برند سازی" هستید، کتاب "مدیریت استراتژیک برند" آغازی مناسب برای کسب آگاهی از تعاریف و مفاهیم این موضوع است.
مترجم کتاب در مقدمه آن می نویسد: "واحدهای بازاریابی، همه ساله میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا تنها دریچه‌ای به زندگی گشوده و تاثیری ماندگار بر ذهن و سبد خرید مشتریان بر جای گذارند. مطالعات و تحقیقات پی درپی در طول 20 سال گذشته ثابت کرده که نقش برندها در ارزش آفرینی، کاهش ریسک و افزایش عمر کسب و کار غیر قابل انکار است. از آنجایی که در خصوص معرفی مفهوم و اهمیت برندها تاکنون در کتب و مقالات گوناگون مطالب متنوعی ذکر شده است، برای پرهیز از تکرار، تنها شما را به مطالعه‌ی این کتاب دعوت می‌کنیم."
کوین لین کلر، نویسنده کتاب نیز، هدف خود را از تألیف آن ایجاد درک عمیق‌تر از اهداف برندسازی در مخاطب بیان کرده است. او معتقد است برندها در ساده‌سازی تصمیم‌گیری مشتریان تأثیر به سزایی دارند؛ از این رو در این کتاب سودآوری برندها را برای سازمان‌ها و مشتری‌ها، به شکلی پایاپای به چالش کشیده است.
برخی کارشناسان و مدرسان حوزه اقتصاد، به دلیل بررسی موشکافانه موضوع مدیریت برند در این کتاب از آن با نام "انجیل برند" یاد می‌کنند، چراکه بسیاری از ایده‌ها، مدل‌ها، نمونه‌ها و ترفندها و اصول زیربنایی برندسازی در این کتاب معرفی شده و نویسنده با توجه به تسلط خود بر این حوزه، جدیدترین و ارزشمندترین توضیحات را در خصوص هر یک از سرفصل‌ها ارائه کرده است. همچنین تاکید اصلی این کتاب بر درک اصول روانشناختی در سطوح فردی و سازمانی برای بهینه سازی تصمیم گیری در خصوص برندهاست.
کتاب"مدیریت استراتژیک برند"، با ترجمه‌ی عطیه بطحایی از سوی انتشارات سیته در بهار سال 1389 در 7 فصل منتشر شد. "برندها و مدیریت"، "ارزش ویژه‌ی برند از دیدگاه مشتری"، "جایگاه سازی برند"، "انتخاب عناصر برند با هدف ایجاد ارزشی ویژه"، "طراحی برنامه‌های بازاریابی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند"، "ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند" و "بهبود تداعیات فرعی با هدف ایجاد ارزش ویژه‌ی برند" موضوعات فصول هفتگانه این کتاب را دربرمی‌گیرند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی