مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

معرفی کتاب: "مدیریت برندهای صنعتی"

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ

وقتی سخن از بازاریابی و اقتصاد به میان می‌آید، تصورغالب این است که استفاده از نام‌ها و نشان‌های تجاری و یا به گفته حرفه‌ای‌ها و متخصصان حوزه تجارت و بازاریابی استفاده از "برند"ها متضمن یک حرکت قوی در این عرصه است؛ در کتاب "مدیریت برندهای صنعتی" به نقل از ادل گیلبرت و تیم لاو آمده است: "نام و نشان‌های تجاری، کاری فراتر از ایجاد آگاهی دارند؛ آن‌ها دقیقا نماد شرکت‌اند و وعده‌ها و نشان تجاری را در معرض دید همگان می‌گذارند. به اعتقاد ما درک مصرف کننده در دنیای کسب و کار بر همه چیز غالب است !"
این کتاب تألیف فلیپ کاتلر و والدیمار پفورچ است و با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، در سال 89 توسط انتشارات سیته در 7 فصل منتشر شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
"شناخته شده بودن و یا یکی از بسیاری بودن"، "نام گذاری کردن یا نکردن"، جنبه های نامگذاری بازارهای صنعتی"، "شتاب سریع از طریق نامگذاری"، "ایجاد و ساخت نام و نشان تجاری"، "داستان موفقیت نام‌گذاری بازارهای صنعتی"، "مراقب خطاها و اشکالات نام‌گذاری بودن" و "چشم‌انداز آتی" عناوین اصلی این فصل‌ها را تشکیل می‌دهند و هر یک از این فصول شامل موضوعات فرعی هستند که با مراجعه به هر یک می‌توان به اطلاعات جزئی‌تری در ارتباط با برندهای صنعتی و مدیریت ‌آن‌ها دست پیدا کرد.
با توجه به این‌که در سال‌های اخیر، کسب و کارها با گرایشی قوی به سمت محصولاتی بر مبنای راهکارهای تولید و مصرف پیچیده‌، در حرکت هستند، شرکت‌ها، دیگر یک محصول یا خدمت را نمی‌فروشند بلکه راهکارها را می‌فروشند که شامل مجموعه‌ای از محصولات و خدمات متفاوت است. در این زمینه نویسندگان کتاب "مدیریت برندهای صنعتی"، نام و نشان‌های تجاری را ابزارهای بسیار مفیدی برای کاهش پیچیدگی‌های مربوطه معرفی می‌کنند که می توانند برای انتقال مبانی بنیادی مرتبط، مفید و ثمربخش باشند.
لازم به ذکر است، موضوعات مطرح شده در این کتاب می‌تواند اطلاعاتی منسجم را در یک گردآوری مناسب و کاربردی در اختیار خوانندگان و علاقمندان به علم نام‌ها و نشان‌های تجاری قرار دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی