مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

دانلود کتاب سئو به روش نوین

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ


سئو

نام کتاب :  سئو به روش نوین

نویسنده : معراج زرگر

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۸۶۰  کیلوبایت

توضیحات : کتاب سئو به روش نوین کتابیست جامع و روان در جهت یادگیری بازاریابی اینترنتی،برندسازی اینترنتی و همچنین سئو،این کتاب علاوه بر اینکه میتواند راهنمای جامعی برای مبتدیان باشد،قطعا نکاتی بسیاری نیز برای افراد آگاه در این زمینه دارا میباشد،پس به شما پیشنهاد میکنم حتما این کتاب را مطالعه کرده و همچنین اگر کمبودی داشت بیان کنید. تفاوت اصلی این نسخه با نسخه های پیشین بازنویسی اکثر مطالب به دلیل بالا بردن کیفیت مطالب به حداکثر بوده است.همچنین مطالب جدید بسیاری به کتاب افزوده شده است مانند:عنواوین سئو ۲۰۱۳،الگوریتم های جدید گوگل و… و همچنین مطالب قدیمی بسیاری نیز حذف شده است.


 

سایت دهوند امروز برای شما کاربران عزیز کتاب ( سئو به روش نوین ) را آماده کرده است.این کتاب در زمینه ی بازاریابی اینترنتی،برندسازی اینترنتی و سئو می باشد.زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. کلمات کلیدی سئو توضیحات سئو توضیح سئو علم سئو تگ‌های سئواهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر معروف شاید بتوان گفت که تقریبا همه افرادی که با وب آشنایی هر چند کمی دارند، حداقل برای یک بار هم که شده واژه SEO را شنیده اند. اما SEO چیست؟ معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی موتور جستجو می باشد. SEO یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. هم اکنون می توانید این کتاب را از سایت دهوند دریافت نمایید.



تاریخ انتشار پست :۳۰ام آبان ماه ۱۳۹۲

عنوان فایل :دانلود کتاب سئو به روش نوین

حجم فایل :0.860 مگابایت

رمز فایل :
www.dehdownload.com

وضعیت :تست شده

منبع :www.dehdownload.com

رمز فایل : www.dehdownload.com (لطفا کلمه عبور را تایپ نمایید.)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۹
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۲)

۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۱۵ خرید گیفت کارت پلی استیشن

تشکر میکنم بابت وبلاگ و مطالب مفیدتون

۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۱۵ خرید وب مانی

وبلاگ عالی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی