آدرس مقاله در پایگاه مجلات تخصصی نور: مجله علوم اجتماعی(دانشگاه علامه طباطبائی) » زمستان 1383 و بهار 1384 - شماره 28 و 29 (از صفحه 213 تا 238)
URL : http://www.noormags.com/view/fa/ArticlePage/743613
عنوان مقاله: پی آمدهای جهانی شدن بر صنعت تبلیغات (26 صفحه)
نویسنده : بهرامی کمیل، نظام
چکیده :
جهانی شدن عرصههای جدیدی را برای رشد و شکوفایی صنعت تبلیغات ایجاد کرده و صنعت تبلیغات نیز با بهرهگیری از آخرین تکنولوژیها،بستر مناسب را برای تسریع این روند مهیا نموده است.در این تعامل،نقش شرکتهای چند ملیتی و نظامهای سیاسی نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است.نویسنده با بررسی موضوعات مذکور به تشریح این رابطهء دوسویه از دیدگاه افرادی چون یورگن هابرماس،مانوئل کاستلز و جورج ریترز پرداخته است.