معرفی کتاب: بازاریابی خود
تاب «بازاریابی خود» نوشته انوش ترابی و با پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.
متقاعد کردن، دشوارترین وظیفهی یک فروشنده است، حال این فروشنده میخواهد یک عارف باشد یا فیلسوف، یک نویسنده باشد یا نقاش، یک موزیسین باشد یا فیلمساز، و یا نه؛ یک بازاریاب، یک سیاستمدار، یک وکیل و حتی از این هم سادهتر و در دسترستر: خانمی که در حال چانهزنی برای خرید است، دانشجویی که میخواهد در هر جمعی پذیرفته شود، کودکی که عروسکی را میخواهد و والدینش نمیخرند و بازهم دم دستتر: دختر یا پسر عاشقی که میخواهد به هر نحوی جواب بله را بگیرد. تمامی اینها باید به فکر متقاعد کردن مخاطبشان باشند و اگر نتوانند این کار را انجام دهند هرگز موفق نخواهند شد.
چرا بعضی انسانها به هر جمعی وارد میشوند به شمع محفل تبدیل میشوند؟ هرچه میگویند دیگران را خوش میآید؟ با هرکسی صحبت میکنند، جذب صحبتهایش میشود؟ در هیچ مذاکرهای شکست نمیخورند؟ معمولا جذابیتی در چهره و رفتارشان نهفته است که زن و مرد را به سویشان میکشاند و مهمتر از همه وقتی حضور ندارند نیز، تعریف و تمجیدشان بر سر زبانهاست؟ این کتاب پاسخ به این چراهاست و تکنیکهای جذب شدن.
فهرست مطالب کتاب «بازاریابی خود» به شرح زیر است:
بخش اول: معرفی بازاریابی خود
بخش دوم: مشتریان پارادایمیک
بخش سوم: چگونگی نفوذ در پارادایمها
بخش چهارم: مهمترین قوانین کشفشدهی هستی
بخش پنجم: نیمهی پنهان بازاریابی خود
بخش ششم: اصول بازاریابی خود به روش نفوذ در پارادایمها
بخش هفتم: نگاههای منجر به فروش
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.