برنامه ریزی رسانه در تبلیغات
شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ب.ظ
برنامه ریزی رسانه
یکی از معقول ترین و صریح ترین روش های تبدیل جایگاه برند و محصول ، استفاده از برنامه رسانه های تبلیغاتی است. رسانه ها بیشترین هزینه و پرخرج ترین بخش یک کمپین تبلیغاتی می باشند نحوه انتخاب علمی آنان بسیار کلیدی است. زمان و فضای رسانه گران است. بنابراین یک برنامه ریزی جامع برای رسانه ها می تواند از تداخل پخش به میزان زیاد ،عدم تداخل رسانه ها با هم و ناکارآمد شدن تبلیغات و هدر رفتن بودجه جلوگیری کند. کارآیی رسانه هدف اصلی برنامه ریزی رسانه تبلیغاتی و خرید آنان است . تجربه خرید رسانه های محیطی ، رسانه رادیو و تلوزیون ، رسانه های مطبوعاتی و اخیرا رسانه های اینترنتی ، خدمتی است که ما ده سالی در آن خبره شده ایم.
هدف اصلی یک برنامه رسانه ایجاد سطحی از آگاهی است که موجب ترغیب ، یادآوری و معرفی موثر یک محصول و یا کاهش تهدید فشارهای ناشی از رقابت می شود که در نهایت این ، در افزایش شاخص رشد برند (BDI) موثر است
.png)
خدمات تخصصی بخش برنامه ریزی رسانه که برخی از آنها با نرم افرازهای تخصصی و تیم آموزش دیده صورت می پذیرد:
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
http://128.ir/page/fa-180/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87
۹۵/۱۱/۲۳