۵۰ روش برای تقویت برند شما
برند (Brand)، یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که
مشخصکنندهی خدمات یا فروشندهی محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر
محصولات و خدمات مشابه متمایز میگردد.
برند، همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ارتباطی
با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی، صفات و ویژگیهای خود را در ذهن و
قلب مخاطب تداعی میکند. برند شامل همه احساسات، ویژگیها و مفاهیمی است که
به یک نام گره خورده است؛ برند، برداشت افراد از یک نام است.
موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات موردتوجه شرکتها میباشد و
شرکتها همواره به دنبال راههایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان
میباشند. در ادامه با ۵۰ روش برای تقویت برندتان آشنا خواهید شد.
http://infographics.ir/5692-50-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%B4%D9%85%D8%A7.html