Visual Social Marketing For Dummies
چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ
کتاب “بازاریابی اجتماعی مجازی به زبان ساده” یک نقشه راه شفاف برای ساخت استراتژیهای بازاریابی مجازی موثر و بهخوبی تعریفشده بهعنوان بخشی از بازاریابی کلی و برنامههای رسانههای اجتماعی، ارائه میدهد.
این کتاب با پوشش گستردهای از تعریف اهداف تا توسعه محتوای کاملا بصری در سرتاسر طیف وسیع پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، یک راهنمای گام به گام عالی برای موفقیت شما به شمار میآید.
این کتاب شامل نمونههای کاربردی از برندهای برتر و شرکتهای صنایع مختلف میباشد.
این کتاب با پوشش گستردهای از تعریف اهداف تا توسعه محتوای کاملا بصری در سرتاسر طیف وسیع پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، یک راهنمای گام به گام عالی برای موفقیت شما به شمار میآید.
این کتاب شامل نمونههای کاربردی از برندهای برتر و شرکتهای صنایع مختلف میباشد.
سال 2014 | 336 صفحه | ISBN: 9781118753484 | 20 MB |
Visual Social Marketing For Dummies
نویسنده:
Krista Neher
انتشارات:
For Dummies
ISBN 10:
1118753488
ISBN 13:
9781118753484
پسورد فایل: www.booktolearn.com
<
http://booktolearn.com/?p=4490
۹۴/۰۸/۰۶