مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

دکتر حسن سبیلان اردستانی

مشاور خدمات تبلیغات

لطفا برای استفاده مطلوب از این سایت به طبقه بندی موضوعی عنایت کنید

افراد، گروه ها و سازمانهای زیادی وجود دارند که «به عنوان کارگزاران غیر حرفه ای» متقبل عملیاتهای تبلیغاتی خود هستند و از خدمات آژنس های تبلیغاتی بی بهره اند.
کارگزاران غیر حرفه ای تبلیغات که بخش عمده ای از جامعه تبلیغاتی نیز هستند نیاز به خدماتی همچون آموزش، آمار و ارقام از مشتری ها و بازار، ابزارهای تبلیغاتی، مدیریت و فنون تبلیغاتی، نمونه کارهای مشابه تبلیغاتی و غیره دارند.
این جانب دکتر حسن سبیلان اردستانی در صدد هستم به عنوان «مشاور تبلیغات» به ارائه بخشی از خدمات تبلیغات در این سایت بپردازم.

آخرین نظرات

توسعه فروش و پخش مویرگی

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲ ق.ظ

توسعه فروش و پخش مویرگی

چهار نوع راهکار برای افزایش فروش (یا به عبارت بهتر افزایش حاشیه سود شبکه فروش) ارائه می شود که شامل «افزایش تعداد مشتریان»، «افزایش دفعات خرید مشتری»، «افزایش حاشیه سود سبد فروش» و «افزایش تعدادکالاها در سبد فروش» می باشد. همچنین با طراحی یک چک لیست جامع (Position Matrix) به عارضه یابی فرآیند توزیع و فروش مویرگی شرکتها اقدام می شود.

 

A :: توسعه  فروش

انتخاب استراتژیها و تاکتیکهای توسعه فروش می تواند (حتی در کوتاه مدت) بر افزایش فروش و سود شرکت اثر قابل توجهی را داشته باشد.  در این زمینه خدمات قابل ارائه به  شرکتهای پخش عبارتند از :

 S1: تحلیل تعادل وزنی و همگونی سبد فروش (Portfolio Analysis)

 S2: تحلیل فاکتورهای کلیدی فروش (KSF)

 S3: استقرار سیستم تحلیل و برنامه ریزی فروش (Sales Analysis)

 S4: تعیین تاکتیکهای افزایش فروش (Promotions Tactics)

 S5: تحلیل و افزایش ارزش افزوده برای مشتری (Value Added Analysis)

S6: طراحی شبکه معرفی علمی محصول (Scientific Representation)

S7: نظارت و بهبود عملکرد تیم بازاریابی و فروش (Sales Development)

 

 

B ::  شبکه فروش و توزیع مویرگی

گرچه لازم است استراتژی توزیع و فروش همراستا با استراتژیهای برندینگ و مارکتینگ طراحی گردد ولی باید توجه کرد که بیش از ده عامل دیگر نیز بر طراحی شبکه توزیع و فروش موثر هستند. با توجه به بیش از 20 مزیتی که راه اندازی پخش مویرگی برای تولیدکنندگان محصولات در کشور ایجاد می کند، بسیاری از شرکتهای تولیدی (به ویژه در صنایع غذایی، شوینده و بهداشتی، آرایشی و غیره) استراتژی راه اندازی شرکت مستقل پخش مویرگی را انتخاب می نمایند. اما باید توجه داشت که در راه اندازی و مدیریت یک شرکت پخش می بایست به بیش از 200 نکته اجرایی نیز توجه نمود. لذا بر اساس تجربه عملیاتی در حوزه راه اندازی، بهبود عملکرد و توسعه شعب در شرکتهای پخش، در حوزه های ذیل به کارفرمایان مشاوره ارائه می گردد:

الف) راه اندازی و توسعه شبکه فروش (Distribution Channels)

 D1: تحلیل و انتخاب استراتژی شبکه فروش (Sales Channels Analysis)

 D2: مشاوره راه اندازی و توسعه شبکه پخش مویرگی (Initiation & Development)

 D3:  مشاوره استقرار زیرساختهای پخش مویرگی (Automation Solutions)


ب) طراحی و بهبود فرآیندی

 D4: طراحی سیستم کامل فرآیندی شرکت پخش (Process-Based System)

 D5:  فرآیندهای انبارداری و توزیع کالا (Inventory & Distribution Process)

 D6:  بهبود فرآیندهای سفارشگیری، فروش و تسویه (Ordering & Sales Process)

 D7: تحلیل عمومی شرکت پخش بر اساس منطق رادار (Diagnosis Model)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی